//

Montignac

Screen Shot 2015-07-08 at 4.56.43 PM

 

 

 

 

 

 

Dieta Montignac clasifica alimentele in Glucide, Lipide, Proteine, Fibre.
Teoria in spatele intrebarii “De ce ne ingrasam?” consta in asocierea de Lipide – Glucide Rele impreuna cu o posibila functionare defectuoasa a pancreasului, sedentarismul, stressul, oboseala …

Principiile Dietei Montignac:

  • Lipidele vor fi insotite de Legume, in special de fibre.
  • Arderea grasimilor de rezerva ( excesul de greutate) se face prin eliminarea Glucidelor Rele
  • Disocierea alimentelor si respectarea intervalului de timp atunci cand se mananca Glucide/ Lipide /Proteine.
  • Respecarea intervaluilui de digestie si disocierea
    – Lipidele au in interval de digestie de 5 ore. Dupa o masa bazata pe lipide asteptati 5 ore inainte de a ingera glucide
    – Asteptati 3 ore dupa o masa glucidica
    – Fructele: Mancate separat cu 20 de minute inaintea mesei.
    – mancati cat mai multe fibre
    – nu sariti peste mese si nu mancati in graba

Dieta Montignac consta in 2 faze:

  • Faza 1: Pierderea in greutate

Eliminarea alimentelor cu indice glicemic ridicat (Glucidele Rele): Zahar, Paine, Fainoase, Paste, Cartoful, Orez, Fasole uscata, Porumbul, Alcoolul, Cafeaua, Bauturi Acidulate, Lactate. Indicat e sa se limine si Cus-Cus, Gris, Naut ..
Fructele: mancate diferit; fructele nu trebuie combinate cu nimic altceva (proteine, lipide). Mancate impreuna cu altceva, ele perturba digestia.Cand sunt mancate impreuna cu altceva (carne, branzeturi) ele raman blocate mai mult timp in stomac unde vor fermenta sub actiunea umiditatii si a caldurii. Consecinta directa e balonarea.
Disocierea alimentelor si respectarea intervalului de digestie (lipide/glucide)

  • Faza 2: Mentinerea echilibrului ponderal
           

Slabesc Frumos

Fashion

Recomandari:

Related Posts

Support us!

If you like this site please help and make click on any of these buttons!