//

Dieta Montignac: Avantaje vs Dezavantaje

Dieta Montignac:  informatii generale
Metoda Montignac consta in consumul de alimente cu indice glicemic mic <=50. Aceasta dieta include alimente satioase ca legumele, proteine, seminte integrale. In prima faza sunt permise alimente cu indice glicemic mic <=35. Salata, brocoli, castraveti, dovlecei, conopida, peste, carne de pui sunt cateva exemple de alimente permise in aceasta faza. Faza 2, de intretinere, adauga carbohidratii in dieta.

Avantaje

  • pierderea kilogramelor este pe termen lung
  • incurajeaza alegeri alimentare sanatoase in dieta
  • efecte benefice in cazul bolnavilor de inima, diabet
  • Dezavantaje

  • pierderea kilogramelor este lenta (in cateva luni)
  • planul de dieta nu se potriveste oricui
  • dieta permite 3 mese pe zi; mancatul intre mese nu este permis in prima faza de slabire
  • nu se combina grasimi cu carbohidrati sau alimente cu indice glicemic mare (>50)
  • ca in orice dieta, trebuie sa existe un echilibru intre nutrientii din alimentatie. Consultarea unui nutritionist este recomandata atunci cand se incepe orice dieta.

    Concluzie
    Metoda Montignac e o dieta bazata pe consumul de alimente cu indice glicemic mic. Impartita in 2 faze, dieta Montignac este eficienta atunci cand vrei sa scapi de un surplus de kilograme. Dieta a fost asociata cu efecte benefice in cazul persoanelor cu boli de inima si diabet.
    Principiile de baza ale acestei diete (eliminarea zaharului, consumul de alimente cu indice glicemic mic, evitarea alcoolului, o dieta care include proteine, lipide vegetale, fibre) constituie un stil de viata sanatos.

     

     

               
  • Write a Reply or Comment:

    Slabesc Frumos

    Fashion

    Recomandari:

    Support us!

    If you like this site please help and make click on any of these buttons!