//

Cat slabesc urmand metoda Montignac si facand sport?

Acum cativa ani, urmand principiile Montignac, am reusit sa slabesc 10 kilograme in cateva luni si mi-am mentinut greutatea in urmatorii ani. Ma simteam foarte bine, plina de energie. Imi facusem un stil de viata mancand ‘disociat’ si sanatos.

Ulterior s-au intamplat multe lucruri frumoase in viata mea care m-au prins atat de mult incat am uitat de mine. Am ramas insarcinata… si nu ma puteam opri sa manac produse de patiserie, si nu numai. Am exagerat si mi-am iesit din ritm… iar acum ma lupt din nou cu cele 12 kilograme cu care am ramas dupa sarcina. Am inceput din nou o metoda care stiu ca a functionat.

Obiectivul meu este sa slabesc 12 kilograme.

Mai jos sunt cateva ganduri si … cateva sugestii alimentare, iar aici sunt principiile dietei:

Rezultate si ganduri:

Saptamana 7-8. In total am dat jos 5 kilograme si 8 centimetri in talie :). Way to go girl ! Ma simt motivata si determinata sa continui. Pe curand!

Saptamana 5-6. Am intrat intr-o rutina alimentara si fizica. Am dat jos inca 1.5 kg si 1 cm in talie. Ma simt excelent 

Saptamana 4 [29 septembrie] Pe saptamana viitoare.
Intre timp.. Un TEDx interesant: The Power of Habit .

Saptamana 3 [22 septembrie] Si incet incet… kilogramele si centimetrii pleaaca 🙂 . Cu 1.4 kg mai putin decat saptamana trecuta si am bifat toate zilele de sport. Am scazut si in centimetri.  Ma simt EXCELENT!

Saptamana 2 [15 septembrie] Cantarul arata cu 400 de grame mai mult dar ma simt excelent. Surpriza… am scazut cu 3 cm in talie. Am rabdare, kilogramele o sa plece..Nu am ratat nici o zi de sport.

Saptamana 1 [8 septembrie] In continuare nu e simplu, dar am reusit sa fac sport in fiecare zi.
Am dat jos kilogramul pe care l-am pus saptamana anterioara.
Incerc sa mananc sanatos si disociat, iar daca mai fac si exceptii nu ma invinovatesc. Ma bucur de moment. Am redus portiile, iar seara, chiar daca imi vine sa mananc si mai tarziu, iau doar cateva guri. Beau multe lichide.

Pregatirea – Prima saptamana [1 septembrie] nu a fost asa de usoara cum speram, cu toate ca am inceput in forta si eram motivata sa ma tin de dieta. Am cu un kilogram mai mult decat saptamana anterioara.
Sport: Am facut Jillians o data la 2 zile. In general la 11 noaptea dupa ce imi pun la nani fetita. De cele mai multe ori eram prea obosita sa fac exercitii.
Alimentatie: Am tinut un jurnal detaliat a tot ce am mancat. Seara mananc cel mai mult, si mai ales dupa 6. Si imi e pofta de orice, oricat si mananc in nestire. Pot sa respect foarte usor principiile dietei la micul dejun si pranz. Seara insa renunt.
Ce am invatat: sa identific care e momentul critic iar apoi sa inteleg cum sa il depasesc. Un pahar cu apa la 10 seara, un ceai, apa calda cu lamaie sunt alternative bune. Mancarea nu pleaca nicaieri, nu trebuie sa infulec. E acolo. Consider numaratoarea incepand de la zero, nu sunt multumita de rezultat dar am rabdare.

Sugestii alimentare:

Mic Dejun Pranz  – Cina Sport Intre Mese
APA
cafea | ceai
iaurt
paine integrala
ou fiert
humus
fulgi de ovaz (porridge)
Idei pentru Micul Dejun
Idei pentru Panz si Cina
iaurt
humus
legume
Alege alimentele preferate
Jillian
Bicicleta
apa
ceai
legume – fibre

Grafice Rezultate:


image
image (1)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           

Write a Reply or Comment:

Slabesc Frumos

Fashion

Recomandari:

Support us!

If you like this site please help and make click on any of these buttons!